Problem med återbetalning av brev från Post Office har nu åtgärdats
Först och främst vill vi framföra våra djupaste ursäkter för de problem och besvär som har uppstått med brevreturer den senaste tiden. Vi vet att många människor har upplevt förvirring och besvär när de har försökt returnera beställningar.
När ett problem har uppstått i returprocessen har många upptäckt att de inte har kunnat göra returer på Post Office eller Agent Post-punkter som de naturligtvis kan förvänta sig. I stället har man varit tvungen att lägga returbrev i traditionella brevlådor, vilket kanske inte har varit tydligt för alla.
Vi är glada att kunna meddela att problemet nu är löst och att Posten har lyckats göra rätt inställningar i sitt system. I fortsättningen kommer du också att kunna lämna in dina returbrev direkt till Postens och Agentpostens kontor. Då får du också ett kvitto på din retur, vilket ger ytterligare trygghet i returprocessen. Vi vill dock påminna dig om att du fortfarande måste välja "Returnera med brev" som returmetod när du gör din retur.
Tack för ditt tålamod och din förståelse. Vi arbetar ständigt med att förbättra våra tjänster och uppskattar din feedback, som hjälper oss att förbättra oss.
Med vänlig hälsning,
Tiina
Ninja Kundservice
Lämna en kommentar